A felíratkozásodat egy meglepetéssel köszönjük meg. A levelet keresd a postafiókodban.
Fontos! A csomagok átvételénél fokozottan figyelni kell a csomag sértetlenségére! Sérült csomagot, csak jegyzőkönyvezés és tételes átszámolás mellett szabad átvenni. Ez a reklamáció alapját képezi, minden hiányos csomag kivizsgálása esetén.
Ingyenes 0Ft-1490 Ft-ig terjed a szállítási díj az ország bármely területére háztól házig egységesen attól függően, hogy melyik szállítási mód a legmegfelelőbb számodra.
Csomagjainkat az általad kiválasztott futárcégek segítségével szállítjuk ki. A következő lehetőségek állnak rendelkezésedre:
- GLS
- MPL (posta)
- Packeta
A fenti szállítmányozók által kérheted háztól-házig vagy átvételi pontokra egyaránt. Az 50kg feletti termékeket drop-shipping-el szállítjuk házhoz, ami azt jelenti, hogy szállítást és a garanciális ügyintézést az inSPORTline Hungary Kft. végzi.
Több új ingyenes szolgáltatást is nyújtunk, úgymint:
- Telefonos egyeztetés (ha szükséges) ügyfeleinkkel, termék illetve szállításról, ha változás állna be.
- Tájékoztatás sms-ben arról, hogy az áruval elindult a futár és az adott napon belül várhatóan körülbelül mikor érkezik Önhöz.
- Tájékoztatás e-mailben is a fentiekről.
A kosár oldalon extra szolgáltatások is választhatóak, termékcsere biztonság opcióval további költség nélkül kérhető a termékek cseréje oda vissza szállítással. Átvételtől számított 3 napon belüli termékcserés megrendelés leadásának esetében. A fenti extrák díjai a megrendelés metetében választhatók és feltüntetett árakkal szerepelnek. Az extrák a saját fiókban is ki-be kapcsolhatóak.
A megrendelés kiszállításának dátuma következmény nélkül módosítható, ha még nem lett útba indítva a küldemény.
Külföldre rendelés esetében csak a pénz beérkezése után indítjuk útnak a csomagot.
Útnak indított csomagot ha a vásárló nem veszi át, abban az esetben a következő vásárlásnál már csak előre utalással tudja a megrendelését fizetni!
Kérjük fokozottan ügyeljen a cipősdobozok sértetlenségének megőrzésére! Amennyiben azok nem megfelelő állapotban - piszkosan, ragasztósan, sérült felirattal - érkeznek vissza cégünkhöz , vagy a GLS futárszolgálat címkéje közvetlenül, egyéb csomagoló anyag nélkül, a dobozokra van felragasztva, úgy fenntartjuk a jogot, hogy a Vásárlótól az okozott kárért 1.000 Ft-ot levonjunk.
Kedvezmények - Áruházunkban állandó jelleggel tartunk akciós termékeket. Ezen termékek esetében az egyedi akciós ár a készlet erejéig tart.
Kérjük a kedvezmények felhasználásánál az alábbiakat vegye figyelembe:
- Akciós árú termékek esetében további (egyedi/törzs) kedvezmény nem érvényesíthető.
- Határozott idejű/lejáratú kedvezmények csak a megadott időszakban érvényesek és felhasználhatók.
- Kedvezmények összevonására, halmozására nincs lehetőség.
Fizetési módozatok kiválasztása – A termék vételárának kifizetésére több lehetőség közül is választhat:
-Előre utalás számlaszámunkra( 10404522-49565649-50531000)
-Fizetés a futárnak a csomag átvételekor
-Csomagpontban/Postaponton történő fizetés
-Fizetés PayPal -al
-Azonnali fizetés bankkártyával
Külföldre történő szállítás csak Uniós tagországokba valósítható meg, bővebb információ, a szállítási költségről, az alábbi táblázatokban látható:
Uniós országokba történő szállítás esetén a szállításiköltség minimum 4990 Ft, ettől eltérő esetekben a GLS által meghatározott díjszabás érvényes, esetenként egyedi ajánlat szerint.
További lehetőségek is rendelkezésre állnak, melyekkel csomag átvételi pontokra, illetve automatákba is kérhető az átvétel.
Érintés nélküli kézbesítés:
Ezzel a szolgáltatásunkkal szeretnénk biztonságosabbá tenni ügyfeleinknek a csomagkézbesítési folyamatot. A megrendeléssel minden feladott csomag esetében a kézi szkenneren történő Címzett aláírást, a kézbesítő futár által rögzített szolgáltatás kód (CLD) helyettesíti.
Felhívjuk figyelmüket, hogy ez a megoldás csak a szkennerrel történő fizikai érintkezésre vonatkozik, tehát sem a készpénzes, sem a bankkártyás fizetést nem érinti.
Javasoljuk kedves vásárlóinknak, hogy fizetési módnak válasszák most az Előre utalás számlaszámunkra( 10404522-49565649-50531000), Fizetés PayPal -al vagy az Azonnali fizetés bankkártyával!
A rendelés feladása - A rendelés feladása ikonra kattintva lehet elküldeni a megrendelést. Vásárlóinkat a megrendelés leadása után e-mailes visszaigazolást küldünk. Amennyiben vásárlás során az alábbi visszaigazolások nem érkeznek meg, kérjük az ügyfélszolgálatunkon jelezni. Az info@markasbolt.hu email címen vagy a +36 30 543 0 543 telefonon.
A megrendelés beérkezését követően előfordulhat, hogy egyes termékből nem áll rendelkezésükre elegendő készlet valamennyi vásárlónk kiszolgálásához. Ebben az esetben e-mailben vagy megadott telefonszámon ügyfélszolgálatunk informálja Önt és tájékoztatja az alternatív lehetőségekről.
A rendelés kiszállítása - A belföldi csomagokat a GLS Futárszolgálat munkatársai munkanapokon 8 és 17 óra között, SMS értesítést követően, előzetes telefonos egyeztetés nélkül szállítják ki (ezért lehetőleg a munkahelyére vagy olyan címre kérje a szállítást, ahol át tudja venni). Az előzetes SMS üzenetben a GLS közli a körülbelüli kiszállítás idejét.
Termék cseréje, pénz visszafizetése -A termékcsere illetve pénzvisszafizetés kérelmezése leggyorsabban és egyszerűen a saját fókból bejelentkezés után a saját adatok menüpont alatt intézhető.
Termék csere lehetőségek:
Legnépszerűbb termékcsere szolgáltatásunk a "Inverz Plusz" szolgáltatásunk, (erre kézhezvételtől 3 nap áll rendelkezésedre), saját fiókodból indítható, mellyel a csere terméket kiküldjük, majd a cserélendő terméket pedig visszaszállítjuk. Ezzel az ügyfélnek semmilyen teendője nincsen a becsomagoláson kívül. A szolgáltatás ellenértéke 2500.-Ft, azonban megelőzhető és kiváltható a "Termékcsere biztonság" kosárban választható opcióval (200.-Ft).
További megoldást jelenthet a "Inverz " szolgáltatásunk, (erre kézhezvételtől 14 nap áll rendelkezésedre), saját fiókodból indítható, befoglalható a cseretermék, majd a cserélendő terméket vissza kell juttatni címünkre. A visszaérkezést követően haladéktalanul kiküldjük a csereterméket a megadott címre. A szolgáltatás ellenértéke 1250.-Ft, azonban megelőzhető és kiváltható a "Termékcsere biztonság" kosárban választható opcióval (200.-Ft).
- Amennyiben segítségre van szükséged a termék cseréje, illetve a vételár visszafizetésével kapcsolatban, azt feltétlenül jelezzd e-mailben, és tájékoztatást adunk a kapcsolatos teendőkről, információkról. A vásárlás során előforduló hibák, félreértések reklamációhoz vezethetnek. Az üzletszabályzatban leírtaknak megfelelően járunk el minden reklamáció kezelése esetén. Minden beérkezett véleményre reagálunk és minden általunk, illetve szállítóink által elkövetett hiba esetén a legnagyobb rugalmassággal - vásárlóink érdekeit szem előtt tartva - járunk el.
Megrendelések összevonása, szétbontása - Az informatika lehetővé teszi, hogy kérésre különböző napokon érkezett megrendelések összevonását elvégezzük, azzal a szállítási költség optimalizálhatóvá válik. Vannak helyzetek amikor éppen a szétbontás válik szükségessé ekkor a szállítási kültség szintén változik a kiszállítások számának megfelelően. A szállítással kapcsolatos kedvezmények szétbotás esetén az utolső szállításban jelennek meg. Az összevonás-szétbontás lehetőségére addig van lehetőség, míg útnak nem indítunk egy rendelést.
Ügyfélszolgálatunk elérhetősége
Cím: 5300 Karcag, Bethlen Gábor u. 2. Tel.: +36 30 543 0 543 ( Telefonon mindennap, hétvégén is 08:00-20:00-ig)
email:info@markasbolt.hu
/Fenntartjuk a jogot arra, hogy bizonyos esetekben a kiszállítást megtagadjuk és a Megrendelőt csak az üzleteinkben szolgáljuk ki. Erről azonban az érintettek külön tájékoztatást kapnak./
Markasbolt.hu
*Kedves Vásárlónk kérünk, hogy a későbbi esetleges kellemetlenségek elkerülése érdekében, semmi esetre se szervezd meg önállóan - webáruházunk ügyfélszolgálatának bevonása nélkül - a GLS futárszolgálattal a csomagvisszaküldést, még akkor sem, ha közvetlen kapcsolatban állsz a céggel vagy annak valamely alkalmazottjával. A GLS futárszolgálat és vállalatunk között szerződésben rögzített keretek között működik a csomagszállítás, amelytől való eltérés anyagi felelősséget vonhat maga után. Amennyiben ezen eltérés a Vásárlónak felróható okból történik, úgy a keletkezett többletköltséget is kénytelenek vagyunk a Vásárlóra áthárítani. Szíves megértésedet ezúton is köszönjük.