Csere, Ügyintézés
- Pénzvisszafizetés\Visszaküldés
A termék visszaküldése mellett van lehetőség InverzPrémium és Inverz termék cserére.
Jelentős különbség van a 2 között.
Átvételt követően van lehetőség InverzPrémium
Illetve Inverz termék cserét választani.
Hogy mit jelent az InverzPrémium és az Inverz termékcsere?
InverzPrémium csere:
InverzPrémium szolgáltatásuk a megrendelés átvételétől számított 3 napig vehető igénybe. Természetesen a 3 nap a különleges csere szolgáltatásra előírt időpont, nem összetéveztendő a 14 napos ellállási idővel. A szolgáltatás ellenértéke 2000.-Ft, azonban megelőzhető és kiváltható a "Termék csere biztonság" extra szolgáltatással, melyet a kosár oldalon választhatsz a termékeidhez és itt kaphatsz róla bővebb információt. Ennek ellenértéke 200.-Ft. Az inverzPrémium igénybe vételéhez jelentkezz be a fiókodba , vagy kattints IDE és kiválaszthatod, hogy mely terméket szeretnéd cserélni. Ez után nincs más dolgod, mint kosárba tenni az új terméket és a szokásos módon leadni a megrendelést. A futár vinni fogja az új terméket és el fogja venni a visszaküldeni kívánt terméket. Fontos: A futár csak akkor adja oda az új terméket, ha megkapja a visszaküldeni kívánt terméket. Ez a szolgáltatás csak háztól-házig szállítással választható.
Inverz csere:
Inverz csere szolgáltatásunkra az átvételtől számított 14 munkanap áll rendelkezésre. A cseréhez szükséges felületet bejelentkezve a saját adatok menüpont alatt érheted el. Ehhez jelentkezz be a fiókodba , vagy kattints IDE és kiválaszthatod, hogy mely terméket szeretnéd cserélni. Ez után nincs más dolgod, mint kosárba tenni az új terméket és szokásos módon leadni a megrendelést. FONTOS! Ebben az esetben az új termékedetbefoglaljuk, de csak akkor indítjuk útnak, ha a cserélendő termék 5 naptári napon belül visszaérkezik hozzánk, máskülönben a csere igényét töröljük. A cserélendő termék visszaküldéséről a vásárlónak kell gondoskodni.
Viszont, ha nem szeretné a termék cseréjét, lehetősége van visszaküldeni a terméket és pénz visszafizetést igényelni. Ebben az esetben vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsoltatot a +36305430543-as telefonszámon vagy az info@markasbolt.hu e-mail címen.
Abban az esetben, ha megvásárolta a termékhez a ’Visszaszállítjuk garanciát’ ami egy 490Ft extra szolgáltatás, úgy mi küldünk futárt a termékért, ellenkező esetben, kérjük küldje vissza a terméket címünkre (5300 Karcag, Bethlen Gábor u 2.), mert addig nem tudjuk a pénzvisszafizetést elindítani. Bármilyen futárszolgálattal vagy postával vissza küldheti hozzánk a terméket, ebben az esetben a vásárló dönti el, hogy neki mi a legkedvezőbb.
A visszaküldött termékek esetében fontos, hogy jól becsomagoltan adja át a terméket a futárnak, dobozos termék esetében, például cipő esetében a cipősdobozt is csomagolja be, hogy a ragasztószalag ne sértse fel a dobozt.