Ügyintézés
Termék reklamáció:
Termék reklamáció előtt érdemes tájékozódni a szavatosság című oldalunkon, hogy mikor milyen jogok illetik meg önt. Reklamációs igényét kapcsolatfelvételi menüponton keresztül kezdeményezhet az ügyfélszolgálat felé.
Amikor ez megtörtént kap egy reklamációs linket e-mail formájában melyre kattintva egy űrlap kitöltésével és a meghibásodott termék kiválasztásával elindíthatja a termék reklamáció folyamatát. A reklamációs jegyzőkönyet az űrlapon megadott e-mail címre elküldjük önnek. A reklamáció teljesítésére 14 munanap áll rendelkezésre. A hibás terméket a vásárlónak kell visszaküldenie részünkre megtisztított állapotban.
Az alábbi eredménnyel zárulhat a reklamáció.
Jóváírás:
Ebben az esetben, a vásárló kérheti a termék cseréjét, a termék vételárának levásárlását vagy a termék vételárának visszafizetését. Levásárlás esetén miután a jóváírás megtörtént, adja le a rendelést az új termékre, és az ügyfélszolgálat a rendelésében jóvá fogja írni a hibás termék vételárát. Fontos! Ha a levásárlást választod, akkor a vételár teljes egészét le kell vásárolni a további indokolatlan költségek elkerülése végett.
Javítás:
Ebben az esetben forgalmazó a reklamációra küldött terméket megjavíttatja, és a vásárló részére visszajuttatja.
Elutasítás:
Ez akkor fordul elő, ha megállapítható, hogy a hiba nem rendeltetés szerű
használatból eredően, helytelen tisztítás, illetve túlhordás miatt keletkezett.
Túlhordás:
A hiba keletkezését követően további használatából további hibákhoz vezetett.