Leggyakoribb kérdések:

- Mennyibe kerül a termékek kiszállítása?

Ha a vásárlás értéke eléri a 15.000.-Ft-ot, akkor a szállítási költséget átvállaljuk. Ha a rendelés összege 15.000.-Ft alatt van, akkor bruttó 990.-Ft kiszállítási és csomagolási költséget számolunk fel. 5000.-Ft alatti csomagokat, a minőségi kiszolgálás érdekében 590.- Ft kiscsomag felár mellett tudunk teljesíteni. Erről tájékoztatunk a kosár oldalon.

Uniós országokba történő szállítás esetén a szállításiköltség minimum 3690 Ft, ettől eltérő esetekben a GLS által meghatározott díjszabás érvényes, esetenként egyedi ajánlat szerint.

További lehetőségek is rendelkezésre állnak, melyekkel csomag átvételi pontokra, illetve automatákba is kérhető az átvétel.
A kosár oldalon extra szolgáltatások is választhatóak, mellyel garantáltan másnapra kiszállítjuk a megrendelt terméket, illetve termékcsere biztonság opcióval további költség nélkül kérhető a termékek cseréje oda vissza szállítással.

- Milyen módon jut el hozzám a megrendelt áru?

Az árut a GLS futárszolgálat vagy MPL szállítja ki a megadott szállítási címre. A cím lehet háztól házig szolgáltatás, de kérheted csomagpontra vagy postán maradóra. A csomag legtöbb esetben 1-2 munkanapon belül megérkezik, előfordulhat azonban hogy néhány nappal később tudjuk csak feladni a csomagot. A kiszállítás várható idejét a kosár oldalán kiírjuk a termék melett.

Amennyiben csomagpontra kéred a szállítást, figyeld az sms értesítést telefonodon, mert üzenetet küld a futár atvehető csomagról.

Bizonyos időszakokban a megszokott 5 munkanapnál többet is igénybe vehet a megrendelt termékek kiszállítása, ebben az esetben munkatársaink felveszik ügyfeleinkkel a kapcsolatot vagy már a kosár oldalon tájékoztatást nyújtunk a szállítás várható idejéről.

- A nap folyamán mikor érkezik a futár?

A futár munkanapokon érkezhet a csomaggal . A GLS futárszolgálat a szállítás napján sms illetve email értesítést küld a csomag kézbesítésének körülbelüli időpontjáról. A futárszolgálattól kapott e-mailban benne van a csomagszám amely alapján nyomon tudja követni, hogy a csomagja hol tart.
GLS csomagkövetés.
MPL csomagkövetés

- Mi a teendő, ha mégsem kapom meg az általam megrendelt ruhát határidőn belül?

Érdeklődjön ügyfélszolgálatunknál a info@markasbolt.hu email címen, vagy a 0630/543 0 543 telefonszámon!

- Mit tegyek ha nem megfelelő méretet választottam, vagy egyéb okból cserélni szeretném a terméket?

Átvételt követő 3 munkanapon belül különleges Inverz Prémium csere lehetőségeink közzül választhatsz, bejelentkezés után a saját adatok menüpontban, vagy érdeklődj ügyfélszolgálatunkon a   36 30543 0 543 telefonszámon, vagy írj nekünk a info@markasbolt.hu email címre , ahol egyeztetni tudsz a csere lehetőségéről. Természetesen a 3 nap a különleges csere szolgáltatásainkra előírt időpont, nem összetéveztendő a 14 napos ellállási idővel. Visszaküldésre cserére elállásra 14 nap áll rendelkezésre.  Az InverzPrémium szolgáltatás ellenértéke 2000.-Ft, azonban megelőzhető és kiváltható a "Termékcsere biztonság" kosárban választható opcióval (200.-Ft).

Ha a csere igényt ügyfélszolgálatunk bármely okból nem tudja megoldani, akkor eredeti csomagolásban és címkével küld vissza a terméket saját költségen a címünkre, és a termék ellenértékét átutalással elküldjük a megadott bankszámla számára.

- Vissza szeretném küldeni a terméket. Mit kell tennem?

Abban az esetben, ha méret probléma miatt szeretné visszaküldeni a terméket akkor az átvételt követő 3 munkanapon belül különleges Inverz Prémium csere lehetőségeink közzül választhatsz, bejelentkezés után a saját adatok menüpontban, vagy érdeklődj ügyfélszolgálatunkon a   36 30543 0 543 telefonszámon, vagy írj nekünk a info@markasbolt.hu email címre , ahol egyeztetni tudsz a csere lehetőségéről. Természetesen a 3 nap a különleges csere szolgáltatásainkra előírt időpont, nem összetéveztendő a 14 napos ellállási idővel. Visszaküldésre cserére elállásra 14 nap áll rendelkezésre.  Az InverzPrémium szolgáltatás ellenértéke 2000.-Ft, azonban megelőzhető és kiváltható a "Termékcsere biztonság" kosárban választható opcióval (200.-Ft).

Abban az esetben, ha nem szeretné a termék cseréjét, lehetősége van visszaküldeni a termék és pénz visszafizetést igényelni. A pénzvisszafizetést a saját adatok menüpont alatt lehet elérni a 'Nem kérek cserét, pénz visszafizetést szeretnék' lehetőségre kattintva, ahol megadhatja a publikus banki adatait. 
Ezután abban az esetben ha megvásárolta a termékhez a ’Visszaszállítjuk garanciát’ ami egy 490Ft extra szolgáltatás, úgy mi küldünk futárt a termékért, ha nem választotta ezt az extra szolgáltatást, úgy kérjük küldje vissza a terméket címünkre (5300 Karcag, Bethlen Gábor u 2.). Bármilyen futárszolgálattal vagy postával vissza küldheti hozzánk a terméket, ebben az esetben a vásárló dönti el, hogy neki mi a legolcsóbb, legkedvezőbb.

FONTOS: Abban az esetben ha a vásárló nem regisztrálva vásárolt, hanem vendégként, akkor is be tud jelentkezni, mert a rendszer automatikusan létrehoz neki egy fiókot. A ’Bejelentkezés’ gombra kattintva beírja a rendelésnél használt e-mail címet és kér egy jelszó emlékeztetőt. A rendszer küld neki egy jelszót az e-mail címére, ezt megadva tud belépni ebbe az automatikusan létrehozott fiókba.


Az auto bejelentkezésed be van kapcsolva.
A képen egy grafikusan ábrázolt virág látható.
Amikor belépsz oldalunkra automatikusan bejelentkezel.

Annak érdekében, hogy fiókodban lévő adataidat, a lehető legkönnyebben elérd, továbbá megrendelésed néhány lépéssel rögzíteni tudd jelszó megadása nélkül.

Ha nyilvános számítógépet használsz, vagy nem szeretnél automatikus bejelentkezést, válaszd a Visszavonás gombot. Fiókodban bejelentkezést követően ezt bármikor ki, illetve bekapcsolhatod.

Vásárlói vélemények

Szívleléseid
Tekintsd meg a többi szívlelt termékedet is!
0