Barion Pixel

Gyors ügyintézés:

Divatot szállítunk...


- Mennyibe kerül a termékek kiszállítása?
Minden megrendelés esetében vásárlási értéktől függetlenül kiszállítási és csomagolási költséget számolunk fel, amelyet a szállítási módoknál tekinthetsz meg. 

5000.-Ft alatti csomagokat, a minőségi kiszolgálás érdekében 590.- Ft kiscsomag felár mellett tudunk teljesíteni. Erről tájékoztatunk a kosár oldalon. 


Uniós országokba történő szállítás esetén a szállításiköltség egyéni díj kerül meghatározásra, ettől eltérő esetekben a GLS által meghatározott díjszabás érvényes, esetenként egyedi ajánlat szerint. 

További lehetőségek is rendelkezésre állnak, melyekkel csomag átvételi pontokra, illetve automatákba is kérhető az átvétel. A kosár oldalon extra szolgáltatások is választhatóak, mellyel garantáltan másnapra kiszállítjuk a megrendelt terméket, illetve termékcsere biztonság opcióval további költség nélkül kérhető a termékek cseréje oda vissza szállítással.

- Milyen módon jut el hozzám a megrendelt áru?

Csomagjainkat az általad kiválasztott futárcégek segítségével szállítjuk ki. A következő lehetőségek állnak rendelkezésedre:

  • GLS                    
  • MPL (posta)
  • Packeta
  • Sprinter

A cím lehet háztól házig szolgáltatás, de kérheted csomagpontra vagy postán maradóra. A csomag legtöbb esetben 1-2 munkanapon belül megérkezik, amennyiben saját raktárból választott terméket. Amennyiben rendelhető terméket választott, úgy a termék adatlapján, illetve a kosár oldalon termékenként megadott napokkal kell számolni.

Amennyiben csomagpontra kéred a szállítást, figyeld az sms értesítést telefonodon, mert üzenetet küld a futár atvehető csomagról.

Bizonyos időszakokban a megszokott 5 munkanapnál többet is igénybe vehet a megrendelt termékek kiszállítása, ebben az esetben munkatársaink felveszik ügyfeleinkkel a kapcsolatot vagy már a kosár oldalon tájékoztatást nyújtunk a szállítás várható idejéről.

- A nap folyamán mikor érkezik a futár?
A futár munkanapokon érkezhet a csomaggal . A GLS futárszolgálat a szállítás napján sms értesítést küld a csomag kézbesítésének körülbelüli időpontjáról.




Termékcsere

Átvételt követően van lehetőség InverzPrémium Illetve Inverz termékcserét választani.
Jelentős különbség van a 2 szolgáltatás között.

InverzPrémium csere:
InverzPrémium szolgáltatásuk a megrendelés átvételétől számított 3 napig vehető igénybe. Természetesen a 3 nap a különleges csere szolgáltatásra előírt időpont, nem összetéveztendő a 14 napos ellállási idővel. A szolgáltatás ellenértéke 2500.-Ft, azonban megelőzhető és kiváltható a "Termék csere biztonság" extra szolgáltatással, melyet a rendelés összesítés oldalon választhatsz a termékeidhez és itt kaphatsz róla bővebb információt. Ennek ellenértéke 200.-Ft. Az inverzPrémium igénybe vételéhez jelentkezz be a fiókodba és kiválaszthatod, hogy mely terméket szeretnéd cserélni. Ez után nincs más dolgod, mint kosárba tenni az új terméket és a szokásos módon leadni a megrendelést. A futár vinni fogja az új terméket és el fogja venni a visszaküldeni kívánt terméket. Fontos: A futár csak akkor adja oda az új terméket, ha megkapja a visszaküldeni kívánt terméket. Ez a szolgáltatás csak háztól-házig szállítással választható.

Inverz csere:
Inverz csere szolgáltatásunkra az átvételtől számított 14 munkanap áll rendelkezésre. A cseréhez szükséges felületet bejelentkezve a saját adatok menüpont alatt érheted el. Ehhez jelentkezz be a fiókodba  és kiválaszthatod, hogy mely terméket szeretnéd cserélni. Ez után nincs más dolgod, mint kosárba tenni az új terméket és szokásos módon leadni a megrendelést. FONTOS! Ebben az esetben az új termékedetbefoglaljuk, de csak akkor indítjuk útnak, ha a cserélendő termék 5 naptári napon belül visszaérkezik hozzánk, máskülönben a csere igényét töröljük. A cserélendő termék visszaküldéséről a vásárlónak kell gondoskodni.

A visszaküldött termékek esetében fontos, hogy jól becsomagoltan adja át a terméket a futárnak, dobozos termék esetében, például cipő esetében a cipősdobozt is csomagolja be, hogy a ragasztószalag ne sértse fel a dobozt.


- Pénzvisszafizetés\Visszaküldés


A termék visszaküldése mellett van lehetőség InverzPrémium és Inverz termék cserére. 
Jelentős különbség van a 2 között.
Átvételt követően van lehetőség InverzPrémium
 Illetve Inverz termék cserét választani.

Hogy mit jelent az InverzPrémium és az Inverz termékcsere?

InverzPrémium csere:
InverzPrémium szolgáltatásuk a megrendelés átvételétől számított 3 napig vehető igénybe. Természetesen a 3 nap a különleges csere szolgáltatásra előírt időpont, nem összetéveztendő a 14 napos ellállási idővel. A szolgáltatás ellenértékéről tájékozódhatsz a szállítási információk oldalon , azonban megelőzhető és kiváltható a "Termék csere biztonság" extra szolgáltatással, melyet a rendelés összesítése oldalon választhatsz a termékeidhez és itt kaphatsz róla bővebb információt. Az inverzPrémium igénybe vételéhez jelentkezz be a fiókodba és kiválaszthatod, hogy mely terméket szeretnéd cserélni. Ez után nincs más dolgod, mint kosárba tenni az új terméket és a szokásos módon leadni a megrendelést. A futár vinni fogja az új terméket és el fogja venni a visszaküldeni kívánt terméket. Fontos: A futár csak akkor adja oda az új terméket, ha megkapja a visszaküldeni kívánt terméket. Ez a szolgáltatás csak háztól-házig szállítással választható.

Inverz csere:
Inverz csere szolgáltatásunkra az átvételtől számított 14 munkanap áll rendelkezésre. A cseréhez szükséges felületet bejelentkezve a saját adatok menüpont alatt érheted el. Ehhez jelentkezz be a fiókodba  és kiválaszthatod, hogy mely terméket szeretnéd cserélni. Ez után nincs más dolgod, mint kosárba tenni az új terméket és szokásos módon leadni a megrendelést. FONTOS! Ebben az esetben az új termékedetbefoglaljuk, de csak akkor indítjuk útnak, ha a cserélendő termék 5 naptári napon belül visszaérkezik hozzánk, máskülönben a csere igényét töröljük. A cserélendő termék visszaküldéséről a vásárlónak kell gondoskodni. 

Viszont, ha nem szeretné a termék cseréjét, lehetősége van visszaküldeni a terméket és pénz visszafizetést igényelni. Ebben az esetben vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsoltatot az info@markasbolt.hu e-mail címen.


Abban az esetben, ha megvásárolta a termékhez a ’Visszaszállítjuk garanciát’ úgy mi küldünk futárt a termékért, ellenkező esetben, kérjük küldje vissza a terméket címünkre (5300 Karcag, Bethlen Gábor u 2.), mert addig nem tudjuk a pénzvisszafizetést elindítani. Bármilyen futárszolgálattal vagy postával vissza küldheti hozzánk a terméket, ebben az esetben a vásárló dönti el, hogy neki mi a legkedvezőbb. 

 

Kuponos visszatérítés: 

Kuponos tranzakció esetén a vásárláskor felhasznált kupon a kosár teljes tartalmához mérten számítja ki a kedvezmény mértékét, ezért a részleges elálláskor a kupon kedvezmény a teljes kosár tartalmára érvénytelenné válik. A vásárló döntése a kedvezmény megtartása végett, hogy a visszatérítést fiókjában egy utalvány formájában kérje vissza a visszatérítés összegét. Vagy azonnali csere a termékre. Pénzvisszafizetés mellett a kuponos kedvezmény törlődni fog és a RRP ár szerint kerül a visszatérítés kiszámításra.

Egy tranzakcióból többszöri visszaküldés egyenként részleges elállás jelent.


A visszaküldött termékek esetében fontos, hogy jól becsomagoltan adja át a terméket a futárnak, dobozos termék esetében, például cipő esetében a cipősdobozt is csomagolja be, hogy a ragasztószalag ne sértse fel a dobozt.



Termék reklamáció:

Termék reklamáció előtt érdemes tájékozódni a szavatosság című oldalunkon, hogy mikor milyen jogok illetik meg önt.  Reklamációs igényét kapcsolatfelvételi menüponton keresztül kezdeményezhet az ügyfélszolgálat felé. 
Amikor ez megtörtént kap egy reklamációs linket e-mail formájában melyre kattintva egy űrlap kitöltésével és a meghibásodott termék kiválasztásával elindíthatja a termék reklamáció folyamatát. A reklamációs jegyzőkönyet az űrlapon megadott e-mail címre elküldjük önnek. A reklamáció teljesítésére 14 munanap áll rendelkezésre. A hibás terméket a vásárlónak kell visszaküldenie részünkre megtisztított állapotban.
Az alábbi eredménnyel zárulhat a reklamáció. 

Jóváírás:
 Ebben az esetben, a vásárló kérheti a termék cseréjét, a termék vételárának levásárlását vagy a termék  vételárának visszafizetését. Levásárlás esetén miután a jóváírás megtörtént, adja le a rendelést az új termékre, és az ügyfélszolgálat a rendelésében jóvá fogja írni a hibás termék vételárát. Fontos! Ha a levásárlást választod, akkor a vételár teljes egészét le kell vásárolni a további indokolatlan költségek elkerülése végett.

Javítás:
Ebben az esetben forgalmazó a reklamációra küldött terméket megjavíttatja, és a vásárló részére visszajuttatja.
Elutasítás:
Ez akkor fordul elő, ha megállapítható, hogy a hiba nem rendeltetés szerű
használatból eredően, helytelen tisztítás, illetve túlhordás miatt keletkezett.
Túlhordás:
A hiba keletkezését követően további használatából további hibákhoz vezetett.


Technikai Kérdések

Elfelejtettem a jelszavam?

Abban az esetben, ha elfelejtette a jelszavát és nem tud bejelentkezni lehetősge van új jelszót kérni, az "Elveszett jelszó küldése" menüpontra kattintva, majd adja meg azt az e-mail címet amelyikkel regisztált a webáruházunkba. Küldeni fogunk a megadott címre egy új jelszót mellyel be tud jelentkezni. FONTOS! belépés után rögtön változtassa meg a jelszavát.

Nem tudok bejelentkezni a jelszó emlékeztetős jelszavammal, mit kell tennem?
Ha új jelszót kért és nem tud bejelentkezni ellenőrizze az alábbiakat:
 - A jelszó mezőben ne legyen szóköz, ezt törölje ki mielőtt beírná\bemásolná a jelszavát. 
 - Ellenőrizze, hogy a CAPS LOCK legyen kikapcsolva amikor a jelszót beírja.
 - Ha másolja a jelszót figyeljen arra, hogy ne jelöljön ki szóközöket a másolással
   Próbálja meg másolás helyett a generált jelszót beírni.

Nem regisztráltan vásároltam, de szeretném megnézni a rendelésem. Hol találom?
A rendelések megtekintéséhez be kell jelentkezni, azonban ha nincs regisztrációja, kattintson az "Elveszett jelszó küldése" menüpontra és adja meg azt az e-mail címet amivel a regisztráció nélküli vásárlását leadta. Ezzel a rendszer létrehozza a fiókját és e-mail formájában elküldi a generált jelszót amivel be tud jelentkezni. 
Bejelentkezés után a "Saját adatok" menüpont alatt az "Eddigi megrendeléseinek listája" al menüpontra kattintva listázódnak az eddig leadott megrendelései.

Hogyan tudok terméket keresni?
A prios menü jobb oldalán található nagyító ikonra kattintva megjelenik a kereső mező. Írja be a  keresett termék nevét vagy ha ismert a termék cikkszámát.
Ha a keresés nem vezetett eredményhez, nem feltétlenül jelenti, hogy nincs nálunk, az is lehet, hogy nem megfelelő kulcsszavakat használt. Érdemes elindulni a termék kategóriákon belül. A fő kategóriáink a felső piros menüben láthatóak. (Női, Férfi, Lány, Fiú, Táskák, Kiegészítők). Válassza ki azt a kategóriát amelyik leginkább igaz a keresett termékre. Ezt követően meg jelenik a kiválasztott kategória további al kategóriái. Itt szintén válassza ki a termékhez legközelebbi kategóriát. Ha megvagyunk a kilistázódnak azok a termékek amelyek a kategória választásokra igazak. Ha még így is túl nagy a terméklista a kijelző jobb oldalán, telefonon pedig a piros menü jobb oldalán található szűrő ikont megérintve tovább lehet szűrni a termék listát. Egészen addig lehet szűrni amíg a legrelevánsabb terméklistát nem kapja. 
Ha így sem található az a termék amelyet keresett elképzelhető, hogy már elfogyott, viszont ebben az esetben érdemes lehet gyakran visszalátogatni, mert bizonyos termékcsoportokból gyakran érkezik utánpótlás.



Termék Információ

Honnan tudjam, melyik méretet válasszam?
A termék oldalakon a méret választó gomb alatt található egy link, egy póló esetében "Póló mérete" szöveggel. Ha rákattint egy felugró ablakba megjelenik, a termékhez tartozó összes méret és hozzá a kézzel lemért, centiméterben megadott mérettel. Esetenként, előfodulhat, hogy a termék már fent van a webáruházban, azonban még nincs megadva a kézzel mért méretek, akkor a táblázatban az olvasható, hogy mérés alatt. Ebben az esetben érdemes később megnézni, mert folyamatosan mérik a termékeket. Vannak termékek amelyeknél nincs lehetőségünk a termékeket kézzel lemérni. Ezek a termék külső raktárakból rendelhetőek. Ezeknél a termékeknél a gyártó által adott általános mérettáblázattal tudunk segíteni a megfelelő méretválasztás érdekében. Továbbá a termék oldal alján a "Mérettáblázat" fül alatt rajzzal is segítünk elmagyarázni, hogy mely méretek mit jelentenek.

Milyen méretek találhatóak a weboldalon?

Készleteink folyamatosan frissülnek, érdemes figyelemmel követni weboldalunkat.

Weboldalunkon kizárólag azok a méretek érhetőek el, amik fel vannak tüntetve a termék oldalon.




Sikertelen Fizetés Esetén

Kedves Vásárlónk!

Ha a bankkártyás fizetésed sikertelen volt, ne aggódj, több lehetőséged is van a probléma megoldására:

  1. Saját fiókodban:
    • Lépj be a saját fiókodba.
    • Menj a "Rendelések" menüponthoz.
    • Itt megtalálod az összes rendelésedet.
    • Keresd meg a sikertelen fizetéssel leadott rendelést, és kattints rá.
    • Nyomd meg a "Fizetés" gombot, hogy újra kezdeményezhesd a bankkártyás fizetést.
  2. Visszaigazoló e-mail:
    • Nyisd meg a rendelésed visszaigazoló e-mailjét.
    • Az e-mailben található egy fizetési link, amelyre kattintva szintén újra próbálhatod a fizetést.

Fontos: A fizetetlen rendelések nem kerülnek befoglalásra, és ha 3 napon belül nem sikerül kifizetni őket, automatikusan törlődnek.

 

Előre Utalás Esetén

Kedves Vásárlónk!

Ha az előre utalást választottad fizetési módként, kérjük, az alábbi bankszámlaszámra utald el a rendelésed összegét:

Bankszámlaszám: 11745073-21055311

Az utaláshoz szükséges információkat a rendelés visszaigazoló e-mailjében is megtalálod.

Fontos: A fizetetlen rendelések nem kerülnek befoglalásra, és ha 3 napon belül nem sikerül kifizetni őket, automatikusan törlődnek.

Ha bármilyen kérdésed van, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésedre.

 


Szeretnék hírlevelet kapni az újdonságokról, aktuális trendekről, kedvezményekről és kupon akciókról.
Köszönjük, hogy feliratkoztál hírlevelünkre!
Mostantól naprakész lehet a markasbolt.hu aktuális történéseiről, promócióiról.
A felíratkozásodat egy meglepetéssel köszönjük meg. A levelet keresd a postafiókodban.
CLOSE
Amikor belépsz oldalunkra automatikusan bejelentkezel.

Annak érdekében, hogy fiókodban lévő adataidat, a lehető legkönnyebben elérd, továbbá megrendelésed néhány lépéssel rögzíteni tudd jelszó megadása nélkül.

Ha nyilvános számítógépet használsz, vagy nem szeretnél automatikus bejelentkezést, válaszd a Visszavonás gombot. Fiókodban bejelentkezést követően ezt bármikor ki, illetve bekapcsolhatod.

Értékeld oldalunk kezelhetőségét!
Köszönjük, hogy értékeltél minket!