- Mennyibe kerül a termékek kiszállítása?
Minden megrendelés esetében vásárlási értéktől függetlenül kiszállítási és csomagolási költséget számolunk fel, amelyet a szállítási módoknál tekinthetsz meg.
5000.-Ft alatti csomagokat, a minőségi kiszolgálás érdekében 590.- Ft kiscsomag felár mellett tudunk teljesíteni. Erről tájékoztatunk a kosár oldalon.
Uniós országokba történő szállítás esetén a szállításiköltség egyéni díj kerül meghatározásra, ettől eltérő esetekben a GLS által meghatározott díjszabás érvényes, esetenként egyedi ajánlat szerint.
További lehetőségek is rendelkezésre állnak, melyekkel csomag átvételi pontokra, illetve automatákba is kérhető az átvétel. A kosár oldalon extra szolgáltatások is választhatóak, mellyel garantáltan másnapra kiszállítjuk a megrendelt terméket, illetve termékcsere biztonság opcióval további költség nélkül kérhető a termékek cseréje oda vissza szállítással.
- Milyen módon jut el hozzám a megrendelt áru?
Csomagjainkat az általad kiválasztott futárcégek segítségével szállítjuk ki. A következő lehetőségek állnak rendelkezésedre:
- GLS
- MPL (posta)
- Packeta
- Sprinter
A cím lehet háztól házig szolgáltatás, de kérheted csomagpontra vagy postán maradóra. A csomag legtöbb esetben 1-2 munkanapon belül megérkezik, amennyiben saját raktárból választott terméket. Amennyiben rendelhető terméket választott, úgy a termék adatlapján, illetve a kosár oldalon termékenként megadott napokkal kell számolni.
Amennyiben csomagpontra kéred a szállítást, figyeld az sms értesítést telefonodon, mert üzenetet küld a futár atvehető csomagról.
Bizonyos időszakokban a megszokott 5 munkanapnál többet is igénybe vehet a megrendelt termékek kiszállítása, ebben az esetben munkatársaink felveszik ügyfeleinkkel a kapcsolatot vagy már a kosár oldalon tájékoztatást nyújtunk a szállítás várható idejéről.
- A nap folyamán mikor érkezik a futár?
A futár munkanapokon érkezhet a csomaggal . A GLS futárszolgálat a szállítás napján sms értesítést küld a csomag kézbesítésének körülbelüli időpontjáról.
Termékcsere
Átvételt követően van lehetőség InverzPrémium Illetve Inverz termékcserét választani.
Jelentős különbség van a 2 szolgáltatás között.
InverzPrémium csere:
InverzPrémium szolgáltatásuk a megrendelés átvételétől számított 3 napig vehető igénybe. Természetesen a 3 nap a különleges csere szolgáltatásra előírt időpont, nem összetéveztendő a 14 napos ellállási idővel. A szolgáltatás ellenértéke 2500.-Ft, azonban megelőzhető és kiváltható a "Termék csere biztonság" extra szolgáltatással, melyet a rendelés összesítés oldalon választhatsz a termékeidhez és itt kaphatsz róla bővebb információt. Ennek ellenértéke 200.-Ft. Az inverzPrémium igénybe vételéhez jelentkezz be a fiókodba és kiválaszthatod, hogy mely terméket szeretnéd cserélni. Ez után nincs más dolgod, mint kosárba tenni az új terméket és a szokásos módon leadni a megrendelést. A futár vinni fogja az új terméket és el fogja venni a visszaküldeni kívánt terméket. Fontos: A futár csak akkor adja oda az új terméket, ha megkapja a visszaküldeni kívánt terméket. Ez a szolgáltatás csak háztól-házig szállítással választható.
Inverz csere:
Inverz csere szolgáltatásunkra az átvételtől számított 14 munkanap áll rendelkezésre. A cseréhez szükséges felületet bejelentkezve a saját adatok menüpont alatt érheted el. Ehhez jelentkezz be a fiókodba és kiválaszthatod, hogy mely terméket szeretnéd cserélni. Ez után nincs más dolgod, mint kosárba tenni az új terméket és szokásos módon leadni a megrendelést. FONTOS! Ebben az esetben az új termékedetbefoglaljuk, de csak akkor indítjuk útnak, ha a cserélendő termék 5 naptári napon belül visszaérkezik hozzánk, máskülönben a csere igényét töröljük. A cserélendő termék visszaküldéséről a vásárlónak kell gondoskodni.
A visszaküldött termékek esetében fontos, hogy jól becsomagoltan adja át a terméket a futárnak, dobozos termék esetében, például cipő esetében a cipősdobozt is csomagolja be, hogy a ragasztószalag ne sértse fel a dobozt.
- Pénzvisszafizetés\Visszaküldés
A termék visszaküldése mellett van lehetőség InverzPrémium és Inverz termék cserére.
Jelentős különbség van a 2 között.
Átvételt követően van lehetőség InverzPrémium
Illetve Inverz termék cserét választani.
Hogy mit jelent az InverzPrémium és az Inverz termékcsere?
InverzPrémium csere:
InverzPrémium szolgáltatásuk a megrendelés átvételétől számított 3 napig vehető igénybe. Természetesen a 3 nap a különleges csere szolgáltatásra előírt időpont, nem összetéveztendő a 14 napos ellállási idővel. A szolgáltatás ellenértékéről tájékozódhatsz a szállítási információk oldalon , azonban megelőzhető és kiváltható a "Termék csere biztonság" extra szolgáltatással, melyet a rendelés összesítése oldalon választhatsz a termékeidhez és itt kaphatsz róla bővebb információt. Az inverzPrémium igénybe vételéhez jelentkezz be a fiókodba és kiválaszthatod, hogy mely terméket szeretnéd cserélni. Ez után nincs más dolgod, mint kosárba tenni az új terméket és a szokásos módon leadni a megrendelést. A futár vinni fogja az új terméket és el fogja venni a visszaküldeni kívánt terméket. Fontos: A futár csak akkor adja oda az új terméket, ha megkapja a visszaküldeni kívánt terméket. Ez a szolgáltatás csak háztól-házig szállítással választható.
Inverz csere:
Inverz csere szolgáltatásunkra az átvételtől számított 14 munkanap áll rendelkezésre. A cseréhez szükséges felületet bejelentkezve a saját adatok menüpont alatt érheted el. Ehhez jelentkezz be a fiókodba és kiválaszthatod, hogy mely terméket szeretnéd cserélni. Ez után nincs más dolgod, mint kosárba tenni az új terméket és szokásos módon leadni a megrendelést. FONTOS! Ebben az esetben az új termékedetbefoglaljuk, de csak akkor indítjuk útnak, ha a cserélendő termék 5 naptári napon belül visszaérkezik hozzánk, máskülönben a csere igényét töröljük. A cserélendő termék visszaküldéséről a vásárlónak kell gondoskodni.
Viszont, ha nem szeretné a termék cseréjét, lehetősége van visszaküldeni a terméket és pénz visszafizetést igényelni. Ebben az esetben vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsoltatot az info@markasbolt.hu e-mail címen.
Abban az esetben, ha megvásárolta a termékhez a ’Visszaszállítjuk garanciát’ úgy mi küldünk futárt a termékért, ellenkező esetben, kérjük küldje vissza a terméket címünkre (5300 Karcag, Bethlen Gábor u 2.), mert addig nem tudjuk a pénzvisszafizetést elindítani. Bármilyen futárszolgálattal vagy postával vissza küldheti hozzánk a terméket, ebben az esetben a vásárló dönti el, hogy neki mi a legkedvezőbb.
Kuponos visszatérítés:
Kuponos tranzakció esetén a vásárláskor felhasznált kupon a kosár teljes tartalmához mérten számítja ki a kedvezmény mértékét, ezért a részleges elálláskor a kupon kedvezmény a teljes kosár tartalmára érvénytelenné válik. A vásárló döntése a kedvezmény megtartása végett, hogy a visszatérítést fiókjában egy utalvány formájában kérje vissza a visszatérítés összegét. Vagy azonnali csere a termékre. Pénzvisszafizetés mellett a kuponos kedvezmény törlődni fog és a RRP ár szerint kerül a visszatérítés kiszámításra.
Egy tranzakcióból többszöri visszaküldés egyenként részleges elállás jelent.
A visszaküldött termékek esetében fontos, hogy jól becsomagoltan adja át a terméket a futárnak, dobozos termék esetében, például cipő esetében a cipősdobozt is csomagolja be, hogy a ragasztószalag ne sértse fel a dobozt.
Termék reklamáció:
Termék reklamáció előtt érdemes tájékozódni a szavatosság című oldalunkon, hogy mikor milyen jogok illetik meg önt. Reklamációs igényét kapcsolatfelvételi menüponton keresztül kezdeményezhet az ügyfélszolgálat felé.
Amikor ez megtörtént kap egy reklamációs linket e-mail formájában melyre kattintva egy űrlap kitöltésével és a meghibásodott termék kiválasztásával elindíthatja a termék reklamáció folyamatát. A reklamációs jegyzőkönyet az űrlapon megadott e-mail címre elküldjük önnek. A reklamáció teljesítésére 14 munanap áll rendelkezésre. A hibás terméket a vásárlónak kell visszaküldenie részünkre megtisztított állapotban.
Az alábbi eredménnyel zárulhat a reklamáció.
Jóváírás:
Ebben az esetben, a vásárló kérheti a termék cseréjét, a termék vételárának levásárlását vagy a termék vételárának visszafizetését. Levásárlás esetén miután a jóváírás megtörtént, adja le a rendelést az új termékre, és az ügyfélszolgálat a rendelésében jóvá fogja írni a hibás termék vételárát. Fontos! Ha a levásárlást választod, akkor a vételár teljes egészét le kell vásárolni a további indokolatlan költségek elkerülése végett.
Javítás:
Ebben az esetben forgalmazó a reklamációra küldött terméket megjavíttatja, és a vásárló részére visszajuttatja.
Elutasítás:
Ez akkor fordul elő, ha megállapítható, hogy a hiba nem rendeltetés szerű
használatból eredően, helytelen tisztítás, illetve túlhordás miatt keletkezett.
Túlhordás:
A hiba keletkezését követően további használatából további hibákhoz vezetett.
Technikai Kérdések
Elfelejtettem a jelszavam?
Abban az esetben, ha elfelejtette a jelszavát és nem tud bejelentkezni lehetősge van új jelszót kérni, az "Elveszett jelszó küldése" menüpontra kattintva, majd adja meg azt az e-mail címet amelyikkel regisztált a webáruházunkba. Küldeni fogunk a megadott címre egy új jelszót mellyel be tud jelentkezni. FONTOS! belépés után rögtön változtassa meg a jelszavát.
Nem tudok bejelentkezni a jelszó emlékeztetős jelszavammal, mit kell tennem?
Ha új jelszót kért és nem tud bejelentkezni ellenőrizze az alábbiakat:
- A jelszó mezőben ne legyen szóköz, ezt törölje ki mielőtt beírná\bemásolná a jelszavát.
- Ellenőrizze, hogy a CAPS LOCK legyen kikapcsolva amikor a jelszót beírja.
- Ha másolja a jelszót figyeljen arra, hogy ne jelöljön ki szóközöket a másolással
Próbálja meg másolás helyett a generált jelszót beírni.
Nem regisztráltan vásároltam, de szeretném megnézni a rendelésem. Hol találom?
A rendelések megtekintéséhez be kell jelentkezni, azonban ha nincs regisztrációja, kattintson az "Elveszett jelszó küldése" menüpontra és adja meg azt az e-mail címet amivel a regisztráció nélküli vásárlását leadta. Ezzel a rendszer létrehozza a fiókját és e-mail formájában elküldi a generált jelszót amivel be tud jelentkezni.
Bejelentkezés után a "Saját adatok" menüpont alatt az "Eddigi megrendeléseinek listája" al menüpontra kattintva listázódnak az eddig leadott megrendelései.
Hogyan tudok terméket keresni?
A prios menü jobb oldalán található nagyító ikonra kattintva megjelenik a kereső mező. Írja be a keresett termék nevét vagy ha ismert a termék cikkszámát.
Ha a keresés nem vezetett eredményhez, nem feltétlenül jelenti, hogy nincs nálunk, az is lehet, hogy nem megfelelő kulcsszavakat használt. Érdemes elindulni a termék kategóriákon belül. A fő kategóriáink a felső piros menüben láthatóak. (Női, Férfi, Lány, Fiú, Táskák, Kiegészítők). Válassza ki azt a kategóriát amelyik leginkább igaz a keresett termékre. Ezt követően meg jelenik a kiválasztott kategória további al kategóriái. Itt szintén válassza ki a termékhez legközelebbi kategóriát. Ha megvagyunk a kilistázódnak azok a termékek amelyek a kategória választásokra igazak. Ha még így is túl nagy a terméklista a kijelző jobb oldalán, telefonon pedig a piros menü jobb oldalán található szűrő ikont megérintve tovább lehet szűrni a termék listát. Egészen addig lehet szűrni amíg a legrelevánsabb terméklistát nem kapja.
Ha így sem található az a termék amelyet keresett elképzelhető, hogy már elfogyott, viszont ebben az esetben érdemes lehet gyakran visszalátogatni, mert bizonyos termékcsoportokból gyakran érkezik utánpótlás.
Termék Információ
Honnan tudjam, melyik méretet válasszam?
A termék oldalakon a méret választó gomb alatt található egy link, egy póló esetében "Póló mérete" szöveggel. Ha rákattint egy felugró ablakba megjelenik, a termékhez tartozó összes méret és hozzá a kézzel lemért, centiméterben megadott mérettel. Esetenként, előfodulhat, hogy a termék már fent van a webáruházban, azonban még nincs megadva a kézzel mért méretek, akkor a táblázatban az olvasható, hogy mérés alatt. Ebben az esetben érdemes később megnézni, mert folyamatosan mérik a termékeket. Vannak termékek amelyeknél nincs lehetőségünk a termékeket kézzel lemérni. Ezek a termék külső raktárakból rendelhetőek. Ezeknél a termékeknél a gyártó által adott általános mérettáblázattal tudunk segíteni a megfelelő méretválasztás érdekében. Továbbá a termék oldal alján a "Mérettáblázat" fül alatt rajzzal is segítünk elmagyarázni, hogy mely méretek mit jelentenek.
Milyen méretek találhatóak a weboldalon?
Készleteink folyamatosan frissülnek, érdemes figyelemmel követni weboldalunkat.
Weboldalunkon kizárólag azok a méretek érhetőek el, amik fel vannak tüntetve a termék oldalon.
Sikertelen Fizetés Esetén
Kedves Vásárlónk!
Ha a bankkártyás fizetésed sikertelen volt, ne aggódj, több lehetőséged is van a probléma megoldására:
- Saját fiókodban:
- Lépj be a saját fiókodba.
- Menj a "Rendelések" menüponthoz.
- Itt megtalálod az összes rendelésedet.
- Keresd meg a sikertelen fizetéssel leadott rendelést, és kattints rá.
- Nyomd meg a "Fizetés" gombot, hogy újra kezdeményezhesd a bankkártyás fizetést.
- Visszaigazoló e-mail:
- Nyisd meg a rendelésed visszaigazoló e-mailjét.
- Az e-mailben található egy fizetési link, amelyre kattintva szintén újra próbálhatod a fizetést.
Fontos: A fizetetlen rendelések nem kerülnek befoglalásra, és ha 3 napon belül nem sikerül kifizetni őket, automatikusan törlődnek.
Előre Utalás Esetén
Kedves Vásárlónk!
Ha az előre utalást választottad fizetési módként, kérjük, az alábbi bankszámlaszámra utald el a rendelésed összegét:
Bankszámlaszám: 11745073-21055311
Az utaláshoz szükséges információkat a rendelés visszaigazoló e-mailjében is megtalálod.
Fontos: A fizetetlen rendelések nem kerülnek befoglalásra, és ha 3 napon belül nem sikerül kifizetni őket, automatikusan törlődnek.
Ha bármilyen kérdésed van, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésedre.