Az auto bejelentkezésed be van kapcsolva.
A képen egy grafikusan ábrázolt virág látható.
Amikor belépsz oldalunkra automatikusan bejelentkezel.

Annak érdekében, hogy fiókodban lévő adataidat, a lehető legkönnyebben elérd, továbbá megrendelésed néhány lépéssel rögzíteni tudd jelszó megadása nélkül.

Ha nyilvános számítógépet használsz, vagy nem szeretnél automatikus bejelentkezést, válaszd a Visszavonás gombot. Fiókodban bejelentkezést követően ezt bármikor ki, illetve bekapcsolhatod.

Fontos! A csomagok átvételénél fokozottan figyelni kell a csomag sértetlenségére! Sérült csomagot, csak jegyzőkönyvezés és tételeles átszámolás mellett szabad átvenni. Ez a reklamáció alapját képezi, minden hiányos csomag kivizsgálása esetén.

Csomagjainkat a GLS futárszolgálat, illetve az MPL szállítja házhoz, vagy a kiválasztott átvételi pontra.

 

Több új ingyenes szolgáltatást is nyújtunk Önnek, úgymint:

  • Telefonos egyeztetés (ha szükséges) ügyfeleinkel, termék illetve szállításról, ha változás állna be.
  • Tájékoztatás sms-ben arról, hogy az áruval elindult a futár és az adott napon belül várhatóan körülbelül mikor érkezik Önhöz.
  • Tájékoztatás e-mailben is a fentiekről.

A szállítási díj az ország bármely területére a háztól házig egységesen 990 Ft utánvét esetén.

Csomagpontokra és automata pontokra 990 Ft.

További lehetőségek is rendelkezésre állnak, melyekkel csomag átvételi pontokra, illetve automatákba is kérhető az átvétel.

A szállítás menüpontban választható extra szolgáltatás, mellyel garantáltan

másnapra kiszállítjuk a megrendelt terméket, illetve termékcsere biztonság opcióval (jelenleg ajánék) további költség nélkül kérhető a termék csere.

Amennyiben a termék sértetlen és nem volt használva, cégünk a termék visszaérkezésétől számított három munkanapon belül visszautalja a teljes vételárat, így az Ön bankszámlaszámán hiánytalanul fog megjelenni az összeg. A megrendelés kiszállításának dátuma következmény nélkül módosítható, ha még nem lett útba indítva a küldemény.


Kérjük fokozottan ügyeljen a cipősdobozok sértetlenségének megőrzésére! Amennyiben azok nem megfelelő állapotban - piszkosan, ragasztósan, sérült felirattal - érkeznek vissza cégünkhöz, vagy a GLS futárszolgálat címkéje közvetlenül, egyéb csomagoló anyag nélkül, a dobozokra van felragasztva, úgy fenntartjuk a jogot, hogy a Vásárlótól az okozott kárért 1.000 Ft-ot levonjunk. A szállítási költséget 15.000 forint feletti vásárlás esetén átvállaljuk.

Ha a rendelés összege 15.000 Ft alatt van, akkor alapértelmezett háztó házig bruttó 990 Ft kiszállítási és csomagolási költséget számolunk fel. Ha másik szállítási formát jelölsz meg, akkor természetesen annak megfelelő ár lesz felszámítva.

Kedvezmények - Áruházunkban állandó jelleggel tartunk akciós termékeket. Ezen termékek esetében az egyedi akciós ár a készlet erejéig tart.

Kérjük a kedvezmények felhasználásánál az alábbiakat vegye figyelembe:
- Akciós árú termékek esetében további (egyedi/törzs) kedvezmény nem érvényesíthető.
- Határozott idejű/lejáratú kedvezmények csak a megadott időszakban érvényesek és felhasználhatók.
- Kedvezmények összevonására, halmozására nincs lehetőség.

Fizetési módozatok kiválasztása - Egyenlőre a felmérések alapján utánvétes és előre utalásos fizetést biztosítunk. Mindkét fizetés biztonságos megoldás.

A rendelés feladása - A rendelés feladása ikonra kattintva lehet elküldeni a megrendelést. Vásárlóinkat a megrendelés leadása után e-mailes visszaigazolást küldünk. Amennyiben vásárlás során az alábbi visszaigazolások nem érkeznek meg, kérjük az ügyfélszolgálatunkon jelezni. Az info@thomaskarcag.hu email címen vagy a +36 30 543 0 543 telefonon.

A megrendelés beérkezését követően előfordulhat, hogy egyes termékből nem áll rendelkezésükre elegendő készlet valamennyi vásárlónk kiszolgálásához. Ebben az esetben e-mailben vagy megadott telefonszámon ügyfélszolgálatunk informálja Önt és tájékoztatja az alternatív lehetőségekről.

A rendelés kiszállítása - A belföldi csomagokat a GLS Futárszolgálat munkatársai munkanapokon 8 és 17 óra között, SMS értesítést követően, előzetes telefonos egyeztetés nélkül szállítják ki (ezért lehetőleg a munkahelyére vagy olyan címre kérje a szállítást, ahol át tudja venni). Az előzetes SMS üzenetben a GLS közli a körülbelüli kiszállítás idejét.

Termék cseréje, pénz visszafizetése - Amennyiben a termék cseréje, illetve a vételár visszafizetésére kerül sor, azt feltétlenül jelezzük e-mailben, és tájékoztatjuk a kapcsolatos teendőkről, információkról. A vásárlás során előforduló hibák, félreértések reklamációhoz vezethetnek. Az üzletszabályzatban leírtaknak megfelelően járunk el minden reklamáció kezelése esetén. Minden beérkezett véleményre reagálunk és minden általunk, illetve szállítóink által elkövetett hiba esetén a legnagyobb rugalmassággal - vásárlóink érdekeit szem előtt tartva - járunk el.

A pénzvisszafizetés kérelmezése esetén a számlaszám megadása után, a számlaszámra utalást javasoljuk. Postai úton történő visszafizetések esetén a visszafizetett össszeg 5%-a, de minimum 2000 Ft költség felszámolásával tudunk eleget tenni.

Megrendelések összevonása - Informatikai rendszerünk sajnos nem teszi lehetővé különböző napokon érkezett megrendelések összevonását.

Ügyfélszolgálatunk elérhetősége

Cím: 5300 Karcag, Dózsa György u. 2. Tel.: +36 30 543 0 543 ( Mindennap, hétvégén is 08:00-20:00-ig)
email:info@thomaskarcag.hu

Természetesen, ha rendelkezel bankszámlával, akkor arra utaljuk az összeget. Belföldi postautalványon ("rózsaszín csekken") is vissza tudjuk juttatni, de ilyen esetben - mivel a Magyar Posta Zrt.-vel e területen nem vagyunk szerződött partnerek - kénytelenek vagyunk felszámítani a mindenkor érvényben levő postaforgalmi díjszabás ide vonatkozó díjtételét és a visszaküldendő vételárat ezen összeggel csökkenteni. Szíves megértésedet ezúton is köszönjük.

 


/Fenntartjuk a jogot arra, hogy bizonyos esetekben a kiszállítást megtagadjuk és a Megrendelőt csak az üzleteinkben szolgál