Az auto bejelentkezésed be van kapcsolva.
A képen egy grafikusan ábrázolt virág látható.
Amikor belépsz oldalunkra automatikusan bejelentkezel.

Annak érdekében, hogy fiókodban lévő adataidat, a lehető legkönnyebben elérd, továbbá megrendelésed néhány lépéssel rögzíteni tudd jelszó megadása nélkül.

Ha nyilvános számítógépet használsz, vagy nem szeretnél automatikus bejelentkezést, válaszd a Visszavonás gombot. Fiókodban bejelentkezést követően ezt bármikor ki, illetve bekapcsolhatod.

Fontos! A csomagok átvételénél fokozottan figyelni kell a csomag sértetlenségére! Sérült csomagot, csak jegyzőkönyvezés és tételes átszámolás mellett szabad átvenni. Ez a reklamáció alapját képezi, minden hiányos csomag kivizsgálása esetén.

Csomagjainkat a GLS futárszolgálat, illetve az MPL szállítja házhoz, vagy a kiválasztott átvételi pontra.

 

Több új ingyenes szolgáltatást is nyújtunk Önnek, úgymint:

  • Telefonos egyeztetés (ha szükséges) ügyfeleinkkel, termék illetve szállításról, ha változás állna be.
  • Tájékoztatás sms-ben arról, hogy az áruval elindult a futár és az adott napon belül várhatóan körülbelül mikor érkezik Önhöz.
  • Tájékoztatás e-mailben is a fentiekről.

A szállítási díj az ország bármely területére a háztól házig egységesen 990 Ft utánvét esetén.

Csomagpontokra és automata pontokra 990 Ft.

Uniós országokba történő szállítás esetén a szállításiköltség minimum 3690 Ft, ettől eltérő esetekben a GLS által meghatározott díjszabás érvényes.

További lehetőségek is rendelkezésre állnak, melyekkel csomag átvételi pontokra, illetve automatákba is kérhető az átvétel.

A szállítás menüpontban választható extra szolgáltatás, mellyel garantáltan

másnapra kiszállítjuk a megrendelt terméket, illetve termékcsere biztonság opcióval (jelenleg ajándék) további költség nélkül kérhető a termék csere.


 A megrendelés kiszállításának dátuma következmény nélkül módosítható, ha még nem lett útba indítva a küldemény.
Külföldre rendelés esetében csak a pénz beérkezése után indítjuk útnak a csomagot.

Kérjük fokozottan ügyeljen a cipősdobozok sértetlenségének megőrzésére! Amennyiben azok nem megfelelő állapotban - piszkosan, ragasztósan, sérült felirattal - érkeznek vissza cégünkhöz , vagy a GLS futárszolgálat címkéje közvetlenül, egyéb csomagoló anyag nélkül, a dobozokra van felragasztva, úgy fenntartjuk a jogot, hogy a Vásárlótól az okozott kárért 1.000 Ft-ot levonjunk.

 A szállítási költséget 15.000 forint feletti vásárlás esetén átvállaljuk.

Ha a rendelés összege 15.000 Ft alatt van, akkor alapértelmezett háztól-házig bruttó 990 Ft kiszállítási és csomagolási költséget számolunk fel. Ha másik szállítási formát jelölsz meg, akkor természetesen annak megfelelő ár lesz felszámítva.

Kedvezmények - Áruházunkban állandó jelleggel tartunk akciós termékeket. Ezen termékek esetében az egyedi akciós ár a készlet erejéig tart.

Kérjük a kedvezmények felhasználásánál az alábbiakat vegye figyelembe:
- Akciós árú termékek esetében további (egyedi/törzs) kedvezmény nem érvényesíthető.
- Határozott idejű/lejáratú kedvezmények csak a megadott időszakban érvényesek és felhasználhatók.
- Kedvezmények összevonására, halmozására nincs lehetőség.

Fizetési módozatok kiválasztása – A termék vételárának kifizetésére több lehetőség közül is választhat:
                -Előre utalás számlaszámunkra( 10404522-49565649-50531000)
                -Fizetés a futárnak a csomag átvételekor
                -Csomagpontban/Postaponton történő fizetés
                -Fizetés PayPal -al
                -Azonnali fizetés bankkártyával

A rendelés feladása - A rendelés feladása ikonra kattintva lehet elküldeni a megrendelést. Vásárlóinkat a megrendelés leadása után e-mailes visszaigazolást küldünk. Amennyiben vásárlás során az alábbi visszaigazolások nem érkeznek meg, kérjük az ügyfélszolgálatunkon jelezni. Az info@thomaskarcag.hu email címen vagy a +36 30 543 0 543 telefonon.

A megrendelés beérkezését követően előfordulhat, hogy egyes termékből nem áll rendelkezésükre elegendő készlet valamennyi vásárlónk kiszolgálásához. Ebben az esetben e-mailben vagy megadott telefonszámon ügyfélszolgálatunk informálja Önt és tájékoztatja az alternatív lehetőségekről.

A rendelés kiszállítása - A belföldi csomagokat a GLS Futárszolgálat munkatársai munkanapokon 8 és 17 óra között, SMS értesítést követően, előzetes telefonos egyeztetés nélkül szállítják ki (ezért lehetőleg a munkahelyére vagy olyan címre kérje a szállítást, ahol át tudja venni). Az előzetes SMS üzenetben a GLS közli a körülbelüli kiszállítás idejét.

Termék cseréje, pénz visszafizetése - Amennyiben a termék cseréje, illetve a vételár visszafizetésére kerül sor, azt feltétlenül jelezzük e-mailben, és tájékoztatjuk a kapcsolatos teendőkről, információkról. A vásárlás során előforduló hibák, félreértések reklamációhoz vezethetnek. Az üzletszabályzatban leírtaknak megfelelően járunk el minden reklamáció kezelése esetén. Minden beérkezett véleményre reagálunk és minden általunk, illetve szállítóink által elkövetett hiba esetén a legnagyobb rugalmassággal - vásárlóink érdekeit szem előtt tartva - járunk el.

Megrendelések összevonása - Informatikai lehetővé teszi különböző napokon érkezett megrendelések összevonását, amennyiben még nem lett útnak indítva rendelése.

Ügyfélszolgálatunk elérhetősége

Cím: 5300 Karcag, Dózsa György u. 2. Tel.: +36 30 543 0 543 ( Mindennap, hétvégén is 08:00-20:00-ig)
email:info@thomaskarcag.hu

Természetesen, ha rendelkezel bankszámlával, akkor arra utaljuk az összeget. Belföldi postautalványon ("rózsaszín csekken") is vissza tudjuk juttatni, de ilyen esetben - mivel a Magyar Posta Zrt.-vel e területen nem vagyunk szerződött partnerek - kénytelenek vagyunk felszámítani a mindenkor érvényben levő postaforgalmi díjszabás ide vonatkozó díjtételét és a visszaküldendő vételárat ezen összeggel csökkenteni. Szíves megértésedet ezúton is köszönjük.

 

/Fenntartjuk a jogot arra, hogy bizonyos esetekben a kiszállítást megtagadjuk és a Megrendelőt csak az üzleteinkben szolgáljuk ki. Erről azonban az érintettek külön tájékoztatást kapnak./

Markasbolt.hu

*Kedves Vásárlónk kérjük Önt, hogy a későbbi esetleges kellemetlenségek elkerülése érdekében, semmi esetre se intézze önállóan - webáruházunk ügyfélszolgálatának bevonása nélkül - a GLS futárszolgálattal a csomagvisszaküldést, még akkor sem, ha közvetlen kapcsolatban áll a céggel vagy annak valamely alkalmazottjával. A GLS futárszolgálat és vállalatunk között szerződésben rögzített keretek között működik a csomagszállítás, amelytől való eltérés anyagi felelősséget vonhat maga után. Amennyiben ezen eltérés a Vásárlónak felróható okból történik, úgy a keletkezett többletköltséget is kénytelenek vagyunk a Vásárlóra áthárítani. Szíves megértését ezúton is köszönjük.

 

Szívleléseid
Tekintsd meg a többi szívlelt termékedet is!
0